7. výzva na servis vozidel s podvozkem T-815

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

7. výzva na servis vozidel s podvozkem T-815

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00035279

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00035279

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

06. 11. 2024 12:56

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Bc.

Name

Zuzana

Surname

Schmidová

EMAIL

eko662400@army.cz

Phone 1

+420 973307035

Phone 2

+420 601579397

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem VZ je zabezpečení oprav a servisu vozidel s podvozkem T-815 Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení oprav a servisu vozidel s podvozkem T-815 u 15. ženijního pluku v Bechyni z důvodu zabezpečení jejich provozuschopnosti. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Code from the NIPEZ code list

50114000-7

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba nákladních automobilů

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50114000-7

Name from the CPV code list

Opravy a údržba nákladních automobilů

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba nákladních automobilů

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P24V00007244

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail27. 11. 2024 08:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 11. 2024 12:56Uveřejnění výsledku
Detail06. 11. 2024 12:56Uveřejnění účastníků